Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2011 16:30 - 10-те принципа за промяна на света
Автор: aqua2011 Категория: Други   
Прочетен: 2510 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 25.09.2011 16:34


image Махатма Ганди
Светът няма да почне веднага да се променя след като прочетем тези принципи. Сигурно съществуват още безброй такива, които не са написани. Но смятам, че ако след прочитането им вдигнем глава, огледаме се и се опитаме да повярваме в тях и дори с експериментална цел ги пробваме - ще сложим началото на нашата промяна. Ако мислите, че светът няма нужда от промяна :) то няма нужда да четете редовете по-долу..

Намерено тук: http://silvermountain.wordpress.com/2008/06/13/gandhi/

1. Промяна

“Вие трябва да бъдете промяната, която искате да видите в света.”

“Като човешки същества, нашето величие е не толкова в това да можем да съградим света отново - това е мит на атомната ера, - колкото в това, да можем да изградим отново себе си.”

2. Контрол

“Никой не може да ме нарани (обиди) без моето разрешение.”

3. Прошка

“Слабите не могат никога да простят. Прошката е качество на силните.”

“Принципът “Око за око” може само да доведе до пълното ослепяване на целия свят.”

4. Действие

“Един грам практика струва повече от цял тон с проповеди.”

5. Сегашният момент

“Не искам да предвиждам бъдещето. Загрижен съм само за настоящето. Бог не ми е дал контрол върху следващия момент.”

6. Всеки е човешко същество

“Аз съм обикновен човек склонен към грешки, както всеки друг смъртен. В същото време признавам, че имам смирението да изповядам грешките си и да преразгледам постъпките си.”

“Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.”

7. Постоянство

“Първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш.”

8. Доброта

“Аз виждам само добрите качества у хората. Тъй като самият аз не съм безупречен, не бих си позволил да изпитвам недостатъците на другите.”

“Човек е толкова велик, колкото е работил за добруването на своя ближен.”

“Предполагам, че някога лидерството е означавало мускули, но днес то означава да можеш да се разбираш с хората.”

9. Щастие

“Щастието е тогава, когато това, което мислиш, това, което казваш и това, което правиш, са в хармония.”

“Винаги се стремете към пълна хармония на мисли, думи и действия. Винаги се стремете към изчистване на мислите си и всичко останало ще бъде добре.”

10. Развитие

“Постоянното развитие е природен закон и този, който постоянно се опитва да поддържа своите догми, за да изглежда последователен, изпада в затруднено положение.”






Гласувай:
6



1. iliada - Поздрави за поста и ако не възраз...
03.10.2011 00:01
Поздрави за поста и ако не възразяваш ,да взема и да си го постна при мен?:)
цитирай
2. aqua2011 - :))
03.10.2011 00:04
iliada написа:
Поздрави за поста и ако не възразяваш ,да взема и да си го постна при мен?:)

Разбира се, колкото повече го прочетат, толкова повече може пък да се замислят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aqua2011
Категория: Други
Прочетен: 204358
Постинги: 79
Коментари: 222
Гласове: 583
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930